26 listopada 2015

Atrakcja na weselu - prezentacja ze zdjęciami

Na wszystkich uroczystościach - imprezach, wycieczkach, wyjściach mam ze sobą aparat. Z przyjemnością, w sumie jakoś tak naturalnie, przyjęłam rolę fotografa w grupie i rodzinie. I dobrze mi z tym. Przed weselem wpadłam na pomysł, że czas w końcu wykorzystać moje zbiory i odświeżyć chwile, które udało mi się uwiecznić.





I tak, goście w trakcie delektowania się tortem weselnym, zostali poproszeni o chwilę uwagi, a za naszymi plecami ukazała się prezentacja z przepięknymi zdjęciami <3 Wybraliśmy wzruszające momenty, ale nie brakowało też tych zabawnych. Chcieliśmy przełamać wszystkie lody i resztki tabu o siebie ;) - w końcu znajdowaliśmy się w gronie najbliższych, nie ma się czego wstydzić :D Atrakcja wywołała lawinę uśmiechów i wspomnień.

Przygotowanie zajęło sporo czasu, trzeba było "przekopać" dosłownie cały dysk, dziesiątki folderów, tysiące zdjęć w celu wybrania tych najatrakcyjniejszych. Sprawiło to masę radości, choć sam wybór był bardzo trudny. Prezentacja trwała jakieś 10 min., każdy z gości pojawił się przynajmniej raz na zdjęciu, niektórzy nawet na kilku. Chyba zaraz ją jeszcze raz odpalę i powspominam ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz